O szkoleniu

Zapraszamy na warsztaty „Wdrożenie Grandstream u klienta”

Bezpłatne szkolenie dla Partnerów ACTION S.A. odbędzie się 23 maja w godz. 10:00 -17:00, w siedzibie firmy w Zamieniu, ul. Dawidowska 10.

Przyjdź i naucz się jak szybko i skutecznie wdrożyć sieci wifi, telefony VoIP, stronę dla gości - i nie tylko – w oparciu o rozwiązania Grandstream. Poznaj funkcje jakie oferuje Grandstrem i SPRAWDŹ CO ROBI RÓŻNICĘ.

Podczas warsztatu:

  • Poznasz cały ekosystem Grandstream.
  • Stworzysz całą infrastrukturę sieciową i VoIPową dla klienta.
  • Ustawisz centralę VoIP oraz telefony.
  • Skonfigurujesz rozwiązania sieciowe i dowiesz się, jak odseparować ruch sieciowy dla konkretnych usług w celu poprawy wydajności i zapewnienia niezawodności rozwiązania.
  • Przygotujesz strony logowania dla klientów/gości.
  • Poznasz wbudowane funkcję centrali, takie jak IVR (interaktywna obsługa dzwoniących), PMS (oprogramowanie do zarządzania gośćmi hotelowymi) i nie tylko!

Nie zwlekaj - ilość miejsc ograniczona.
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: szkolenia@action.pl lub tel. 694 477 631

Szkolenie poprowadzą:
Daniel Cendrowski, Trener Grandstream Networks
Rafał Antolak, Development Manager w Impet Computers

Grandstream swoją pozycję rynkową zbudował na rozwiązaniach VoIP. Teraz doświadczenie, jakość, łatwość konfiguracji i niezawodność urządzeń Grandstream wkroczyły na rynek rozwiązań sieciowych. W ofercie sieciowej Grandstream pojawiły się nowe produkty: punkty dostępu w standardzie WiFi 6, hybrydowe punkty dostępu, zarządzalne przełączniki sieciowe warstwy 2+ oraz routery z portami SFP. To, wraz z rozwiązaniami VoIP, stworzyło niespotykane na rynku połączenie, które robi różnicę i jest chętnie wybierane przez klientów.

Tematyka szkolenia

W ramach warsztatu stworzymy całą infrastrukturę sieciową i VoIPową dla klienta. Na szkoleniu poznasz cały ekosystem Grandstream. Skonfigurujesz rozwiązania sieciowe i dowiesz się jak odseparować ruch sieciowy dla konkretnych usług w celu poprawy wydajności i zapewnienia niezawodności rozwiązania. Przygotujesz strony logowania dla klientów/gości. Ustawisz centralę VoIP oraz telefony. Poznasz wbudowane funkcję centrali takie jak IVR (interaktywna obsługa dzwoniących), PMS (oprogramowanie do zarządzania gośćmi hotelowymi) i nie tylko! Nie czekaj ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnicząc w naszym szkoleniu zyskasz:
•    Praktyczną wiedzę o wdrażaniu sieci WiFi i telefoni VoIP.
•    Umiejętności konfiguracji stron dla gości i zarządzania ruchem sieciowym.
•    Doświadczenie w konfiguracji i zarządzaniu ekosystemem Grandstream.

Agenda

1)    Wprowadzenie
a)    Grandstream jako kompleksowy dostawca sprzętu
b)    Przedstawienie sprzętu wykorzystywanego podczas treningu

2)    Scenariusz sieciowy
a)    Omówienie sposobów konfiguracji, GWN Cloud, GDMS
b)    Konfiguracja routera, switcha, access pointów

3)    Sprzęt UC
a)    Wstępna konfiguracji central PBX
b)    Zarządzanie numerami wewnętrznymi, możliwościami jakie daje PBX
c)    Konfiguracja telefonów stacjonarnych
d)    Konfiguracja telefonów bezprzewodowych

4)    Podsumowanie
a)    Omówienie możliwości rozszerzenia instalacji
b)    Wstępne omówienie możliwości ewentualnej diagnozy problemów
c)    Dodatkowe usługi Grandstream, customizacja instalacji

5)    Przedstawienie Grandstream Academy - zaproszenie do zdania certyfikatu "Specjalista"