Aktualności

Fotowoltaika w ofercie Action Business Center na przykładzie SolarEdge

Ostatnie miesiące były dla zespołu Action Business Center wyjątkowo intensywne. Dział dystrybucji z wartością dodaną ACTION S.A., nie tylko rozwijał już prowadzone projekty i grupy produktowe, ale także mocno zaangażował się w nowy kierunek biznesu – fotowoltaikę.

Dziś, kiedy ceny prądu są coraz wyższe, a pozyskiwanie go z paliw kopalnych coraz bardziej szkodliwe dla naszego klimatu, to pomysł na czerpanie energii ze słońca staje się bardzo dobrą inwestycją. Jednocześnie możliwości połączenia z pompami ciepła, które mogą bez emisyjnie ogrzać dom czy basen otwierają przed nami całkowicie nowy rozdział.

Potwierdza to zainteresowanie i przyrost liczby klientów Action Business Center w tym segmencie. W webinarach organizowanych cotygodniowo w maju i czerwcu wzięło udział kilkuset partnerów Action Business Center.

- Producenci, w tym przypadku światowy potentat na rynku fotowoltaiki SolarEdge, również widzi potencjał we współpracy z nami. Jako dystrybutor IT, mamy zespół do PV oraz dopełniającą ofertę do instalacji fotowoltaicznych. To duży atut i coś co nas odróżnia od pozostałych w branży. Budujemy prawdziwą wartość dodaną do biznesu, wypracowujemy unikatowy model działania z obecnymi, jaki i nowymi resellerami, których w ostatnim czasie wielu przybywa – mówi Piotr Głydziak, Pełnomocnik Zarządu ds. VAD, Action Business Center w ACTION S.A.

Action Business Center stworzył z producentem SolarEdge cały system współpracy, od dostępnej, bogatej oferty produktowej, przez ogólnotematyczne i wysoko wyspecjalizowane szkolenia w formie webinarów dla resellerów, po wsparcie techniczne i projektowanie samych rozwiązań.

Firma SolarEdge działa na rynku od 2006 roku i posiada ponad 70 procent udziału w rynku w sektorze optymalizacji energii. Rozwiązania tego producenta słyną z wysokiego poziomu bezpieczeństwa zarówno w kwestii ryzyka porażenia prądem, jak i ryzyka pożaru.